Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

En dag av pysslande

Kategori: Allmänt


Idag slipper jag åka till Enköping eftersom jag inte har några lektioner att hålla. Så istället så kilar jag omkring i mysbyxor och blandar pluggande med adventspysslande. Jag blev så stolt över Maja för ungefär 11 månader sedan eftersom hon valde att lägga adventsljusstakarna och stjärnan överst i jullådan då hon plockade ihop alla julsakerna. Fan vad jag är praktiskt lagd. Tack Maja för 11 månader sedan! Kunde hon inte ha gömt lite pengar som jag kunnat hitta också? I och för sig så dyker det in lön och csn efter midnatt. Mycket efterlängtat! Nu borde jag övergå till mitt worddok. och skriva om estetiska dimensioner i undervisningen istället. Men först tror jag att jag ska klicka runt bland lite julfilm på någon sajt... disciplinen är som vanlig på topp.  

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: