Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Strosande i Uppsala en vanlig lördag

Kategori: Loppisshopping


Under lördagen så promenerade jag och min pojkvän runt runt och det kändes väldigt helgigt. Vi fikade på Musikens hus och gick runt på torget där några få torghandlare var kvar. Jag önskar att jag var en morgonmänniska.

Nej, det gör jag inget. Morgonmänniskor är nog lite tråkigare tänker jag mig.





Jag tycker att det är ganska dyrt på torget. För att nämna något så sålde en man massa lyktor från Kosta Boda för 130 kr som kostar 99 i vanliga handeln.

När vi var färdiga med torget så tittade vi in en snabbis på Emmaus. De hade väldigt litet sortiment. Kanske håller de på och gör om.





Jag köpte en fin korg på sunkloppisen dagen innan:



Så nu längtar jag tills snöregnet slutar piska mig i ansiktet och det blir vår så jag kan gå ut och äta mat med händerna på filt i VÄRME, eller i alla fall utan regn och snö. Typ april duger.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: