Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Gangsta-Gränby?

Kategori: Allmänt


Jag kom precis hem från en liten promenad runt Gränby. Solen har lyst underbart fint och jag har lyssnat på Latin Kings. Då får man hör klokheter som "bara fred inte slåss men ändå släppa loss". Tänk på den du. Åh, svensk ganstahiphip äger.

Lite kuriosa är att Dogge har stött på mig när jag var 18 (snuskgubbe). Det blev ingen utdelning, lite synd. Annars hade jag ju kunnat "skryta" med att jag har hånglat med "Sveriges bästa MC". Hahaha. Det är ändå mitt närmaste kändishångel. Det kanske inte hade varit så coolt, men jag har i alla fall inte hånglat med en ibland blå Robinsondeltagere. Det är inte coolt. Nu ska jag laga mat och hänga på ballkongen.  

ajam

Kommentarer

  • basmat säger:

    Annars är "Fuck aina 2" av Kartellen lite av en favorit...

    2011-05-11 | 16:44:10

Kommentera inlägget här: