Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Hälsa på

Kategori: Allmänt

Idag har varit en mycket trött, om än effektiv, dag. Tröttheten har jag åstakommit genom att hälsa på. Först hälsade jag på Malin i Örsundsbro och sedan Jasmin i Solna. Förträfflig helg, men uttröttande. Innan jag och Jasmin var populärkulturella och kollade Eurovisionsfinal så var vi lite mer finkulturella och var på Nordiska och såg ”modemakt” och ”män i baddräkt” mm, kan rekommenderas http://nordiskamuseet.se/Publication.asp?publicationid=12335&cat=148&catName=utstallningar&topmenu=148 .

Jag är glad att vi idag använder underbyxor, bra trend. Imorgon ska jag ägna mig åt fulkultur, det blir paradisbåt för hela slanten. Kanske får jag träffa någon som inte använder underbyxor likt Victoria Silstedt. Livet är bra härligt ändå.
 
ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: