Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

På torsdag är det Jade Jagger som gäller

Kategori: Shopping


Eftersom jag har en Indiska-app så får man köpa en tygpåse som var ganska snygg för 19 kr, det ska jag göra. jag ska fundera lite över själva kollektionen också. Den är väldigt 70-tal och väldigt djungel vilket jag gillar. Bland annat finns ett underbart kakfat i leopard som får så många tackypoäng att det bara är alldeles, alldeles underbart och påfågelprints på kläder gör mig glad. Men vi får se, tyvärr har jag gjort slut på mina finanser fortare än vanligt denna månad och detta veckoslut ska jag på tre olika sociala tillställningar som kommer att belasta min plånbok. Men vi får se.



Mitt liv borde vara mer så här, och mindre omtenta i Engelsk spårkhistoria.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: