Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Varje tentamenstillfälle är ett inlärningstillfälle

Kategori: Allmänt


Jag försöker att vara lite positiv. De senaste veckorna har jag slitit med en gammal resttenta om språkhistoria och lingvistik. Idag var det upp till bevis, och det var nervöst. Det gick inte så värst bra vilket är otroligt irriterande. Jag vill inte/orkar inte göra den en gång till men det verkar nog inte bättre. Jag fick helt fel frågor, jag kunde massor som inte jag fick skriva om och alldeles för lite om det jag skulle skriva om. Men, men, jag får ta nya friska tag om det blir omtenta. Jag ska i vilket fall som helst belöna mig på något sätt, kanske flera. Jag tror jag ska köpa något litet (detta är den fattigaste månaden på hela året som student då CSN erbjuder Max 4000) och så blir det god mat med vin. Vi får se om det blir hemma eller på stan, först: amerikanska pannkakor till lunch och sedan examensterminsinfo.

ajam

Kommentarer

  • Alva säger:

    Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

    2011-07-11 | 03:15:14
    Bloggadress: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här: