Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Jag är tillbaka! (Fast jag var egentligen aldrig bort, bara jävligt upptagen med viktiga saker.)

Kategori: Shopping


Jag är sämst, jag vet, men jag tror inte att det gör så mycket. Först var det uppsatsen som tog all min energi och de senaste två veckorna har det varit mitt nya jobb som gjort mig utmattad men glad. Något annat som gör jag mig glad är alla skrikiga färger som butikerna fylls med, äntligen en vår där inte pasteller är i centrum utan korallblå, ärtgrönt och, gult och orange. Jag har köpt nya accecoarer på Indiska i dessa färger och håller nu på att fylla min korg med H&Ms träningskläder (yes, det är dags igen) och färgglatt pynt till mig själv. Sommaren kan börja snart tycker jag. Vår 1 mars beställes.


Exempel:



ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: