Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Ny tavelvägg i sovrummet

Kategori: Inredning

Vi har länge kämpat med att få till en schysst tavelvägg i hallen. Den har spretat lite hit och dit och jag har inte varit så nöjd. Därför önskade jag mig att få göra en tavelvägg i sovrummet och en i hallen. Den förstnämnda mer gammaldags och mjuk i tonerna och den andra mer poppig. 

För att få till rätt balans la vi ut det vi tänkt ha de med på sängen och flyttade runt ramarna tills vi var nöjda. 



 

Så här blev det på väggen:


Jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Igår hämtade jag en plansch jag köpt i New York som ska få sitta i hallen, så nu är det bara att börja testa olika alternativ. På den väggen ska det dock vara stora tavlor så jag får använda golvet istället för sängen. 

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: