Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Gratis glass!

Kategori: Tips


Fan vad det lät töntigt.

Jag vet att sommarsolen är borta men glass kan man äta i alla fall. Vill man äta gratis glass så ska man gissa TV400s klipp på facebook och få en GB-kupong värd 23 kr i mobilen http://www.facebook.com/tv400?v=app_143399732351348. Jag fick ett klipp om sommarskola med rätt svar 90210. Man kanske får olika men om du får samma så slipper ju du googla.

Jag hade kunnat använda mig av "gratis är godast" som rubrik men jag tycker det också är töntigt. Whatever, gratis glass var allt jag ville förmedla.

Jag tänkte också passa på att dela med mig av en gammal serie som gick på TV400 för väldigt länge sedan och väldigt sent på natten. Jag har skrattat så mycket åt det här klippet: http://www.youtube.com/watch?v=4duJxwqQcko. Såg det just igen, tycker fortfarande att det är kul. Serien heter Kokkaburra-tv och det finns fler mycket sevärda klipp på youtube. Kolla in "Eskilstuna" och "Lilla Kuken".

fred! och glass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: