Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Här ska skåpet stå!

Kategori: Loppisshopping


Jag har valt bort min sekretär för mitt nya skåp. Så här fint är det nu i mitt vardagsrum. 
 




Sambobror och jag har storsädat lägenheten så det känns så fint och ordnat överallt. Under någon av mina lediga dagar framöver ska jag storsäda och sortera i garderoben, har inte riktigt orkar det än. Men nu är jag som sagt ledig och kan lägga den energi som jag lagt på jobbet på mitt hem och på att roa mig. Imorgon ska jag roa mig i Stockholm. Vi är ett litet gäng från jobbet som ska gå på Gröna Lund men jag tror att jag och min lilla bror åker in till stan tidigare. Tänkte att jag skulle shoppa o se mig omkring lite. Kanske blir det lunch med pojkvännen också om han har tid. 

Jag har köpt världens finaste väska som jag bara måste få visa upp!

Den har jag köpt på Väskan i Gränby, och jag tror att det var den sista. Jag har fotat den i ett av fönstren vid mammas och pappas sommarställe där jag spenderat delar av helgen med familj och släkt. Mycket trevligt och min väska matchar läskigt bra in i min mammas inredning...

Ett sista rop vill jag uttrycka till vädergudarna: Ge mig semesterväder på min semester!


ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: