Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

iphone 4 om 4 veckor

Kategori: Allmänt


Ja hopp, så föll man för grupptrycket och mediahypen och har köpt en iphone. Jag är verkligen en försäljares dröm.

Det började med att min telefon inte riktigt ville sammarbeta på Cypern. Knapparna 1,4 och 7 ville inte fungera. Sedan ville den inte ladda. Sedan var den glad igen. Men så insjuknade den plötsligt efter trevlig kväll på Tzatziki och bio (Inception - se den! Snygg film och snygg DiCaprio). Ett dramatiskt felmeddelande med en uppmaning om att kontka Sony Ericsons call center dök plötsligt upp och sen slutade den sammarbeta helt. Efter försök att uppdatera programvaran mm så begav jag mig till tres butik för jag var så less på att vara tekniker. Jag fick lånetelefon och min telefon fick åka till verkstaden och det var här jag skulle varit nöjd och snabbt gått min väg. Men så började frågor att ställas och prototyper att kännas på och det talades om abonemangstid som nästan gått ut.

Ja hopp, och så var det gjort. Hoppas jag blir nöjd. För även om tre så generöst "ger" bort telefonen så har jag nu sålt 24 månader till av mitt liv till dem till en ganska hög månadsavgift. 

ajam   

Kommentarer

  • Henri Anttila säger:

    Haha :D Du skulle satsat på en Android-telefon istället. Mycket schysstare :3

    2010-08-27 | 15:59:16

Kommentera inlägget här: