Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Kom och köp!

Kategori: Allmänt


Jag har nu lagt upp nya auktioner på Tradera http://www.tradera.com/auktioner/majaback. Det är sånt man får ägna sig åt när det regnar på semestern. Egentligen gör det mig inte så mycket, MEN det får inte regna nästa vecka för då ska jag jobba på fritids och jag vill INTE behöva vara inomhus hela veckan. Jag vill vakta lekande barn utomhus, det gör inget om jag får lite färg på kuppen.  

Ikväll ska jag först få äta hemgjord sushi och sedan blir det utgång så nu ska jag lämna datorn efter otaliga timmar för att göra mig fin. Jag blir inte så fin av att vara hemma hela dagen med regn smattrande på rutan. Då orkar jag nämligen bara gå runt i mysbyxor men ikväll blir det ny jeansklänning från Indiska =)

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: