Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Realisation och karuseller

Kategori: Shopping


Jag spenderade som planerat nästan hela gårdagen i Stockholm, mest med min yngsta bror. Han shoppade tappert med mig i flera timmar! Jag fastnade längst på Indiska som jag på sista tiden haft en liten grej för. De hade ett erbjudande som gick ut på att man fick köpa två reavaror till priset av en. Jag fick fyra! Jag är så less på alla rea-tips som står att läsa lite här och var, jag har bara ett. Det är billigt och därför får du köpa saker som du inte behöver som en TILL svart kofta.


Sedan drack vi mycket kaffe på ett café ungefär vid Östermalmshallen medan mycket regn föll ner på marken och rann in på mina skor under uteserveringens tak. En väldigt lyckad dag som avslutades med Gröna Lund tillsammans med några jobbarkompisar. Jag får lyckokänslor i hela kroppen av nöjesparker i mörker. Sedan var jag trött i hela kroppen. Det kändes som att tåget aldrig kom fram till min lilla hemstad. Men det gjorde det och idag har jag inte orkar göra något produktivt på hela dagen förutom att jag och Josefin bokat en resa till Cypern!


m to the a to the j to the a!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: