Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Taket har inget tak

Kategori: Allmänt


Igår var jag på V-dala med Terese och Jasmin. Vi hade tänkt att vi skulle sitta ute och blicka ut över staden men det ville inte vädret. Det störtade ner regn från himlen så vi fick sitta inne, och inne är det ungefär samma belysning som på ett högstadiedisco vilket inte faller mig på läppen längre. Det är ju ganska länge sedan jag var tonåring.

Jag gjorde en mycket tonårstypisk sak idag, jag sov till klockan tre. Så när jag vaknade hade halva dagen av min sista semesterdag passerat. Därför blev jag tvungen att göra något av resten av dagen så jag cyklade till ikea. På vägen dit pratade jag med mina föräldrar som också blev sugna på ikea så jag fick sällskap.

När jag var på Thuns senast så fick min pappa lite tråkigt och gjorde ett nytt ord av två ord som folk gillar att ha på väggen. Jag skulle hellre ha det här ordet, det är i alla fall lite orginellt.




fred!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: