Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Ännu en helg (mer eller mindre) på ikea

Kategori: Allmänt


Det är ju nästan pinsamt. Jag fyllde i en enkät om ikea igår och när jag skulle svara på (ungefär) om jag planerar att besöka butiken igen så tänkte jag vem skulle svara nej på den här frågan. Det var inte så coolt. Jag kunde också svara att jag varit i butiken två gånger de senaste tre dagarna. Inte heller så coolt.

Men det har jag, och jag fick en korg och massor av ljus av mig själv. Jag är så generös!












































Det blev också en sväng till Plantagen och där köpte jag två stjärnor som jag har prytt mitt vardagsrum med.





Självfallet blev det prickig.

Det blev några ljusstakar också. Totalt onödigt men hög mysfaktor!




Nu ska jag fortsätta rätta.

ajam







Kommentarer


Kommentera inlägget här: