Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Dagens leksakskataloger

Kategori: Shopping


När jag var liten så brukade jag sitta och dra ringar runt det jag ville ha i alla de leksakskataloger som hamnade i brevlådan i mitt föräldrahem i juletid. Jag brukar nu göra så med H&M-katalogen då den dimper ner på mitt hallgolv, men jag fick den största flashbacken då jag började titta i Thomas Sabo-katalogen över alla berlocker som finns till mitt charm bracelet eller vad de nu heter. Jag fick armbandet av G på vår 2-årsdag som han hade fyllt med vår histroia och sedan har jag själv lagt till ett peace-tecken. Sedan kom frågan, vad vill jag ha nu? Jag bröjade bläddra och kryssa för. Jag vill ha alla. Det kommer bli billigt.



Och så värt det.

Mest vill jag ha ett grönt fyrklöver, i alla fall just nu.

ajam

Kommentarer

  • basmati säger:

    vad står grisen för? att ni porkade första gången ni träffades?

    höhöhö.

    2010-12-11 | 18:46:34

Kommentera inlägget här: