Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Julklappar!

Kategori: Allmänt


Oj vilken bra jul det blev. Synd bara att det som var världens längsta dag när man var fyra år numera är typ tre timmar. Av mamma och pappa fick jag väskan från Svenskt Tenn som jag avundats min vän Gina halva hösten. Jag blev lika glad som när jag fick mitt barbiehus när jag var fyra.



Så här många nya berlocker fick jag:



Tre av min pojkvän och en av hans mamma och pappa.

Och det blev så här snyggt:



Jag måste få visa mitt och pojkvännens pepparkakshus också, det gjorde vi natten mellan dagen före dopparedagen och självaste dopparedagen. Det tog sin lilla tid vi är mycket nöjda. Han frågade igår när man får äta upp det. Jag gissar att hjan inte ätit så många pepparkakshus för de smakar ju nämligen inte så gott. I huset, eller ja kyrkan, bor familjen Brown. De kommer nog inte heller vara så goda eftersom marsipanen blir torr och dammig, men fint blev det!



Nu ska jag bege mig till Stockholm och luncha med pojkvännen som inte har någon julledighet alls och träffa Jessica. Jag ska även ta med mig julklappspengarna och se vad storstaden har att erbjuda.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: