Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Tack för mig vfu-plats, och tack för blomman!

Kategori: Allmänt


Jag gjorde min sista praktikdag igår, ja för den här gången. Det var skönt och lite sorgligt, jag är så blödig och värst blev det när jag fick en blomma av mina handledare! Jag tycker att det var sjukt gulligt.



Titta vad fint det blev, tillsammans med den lilla som man tydligen får varje år från kyrkan som jag bor granne med.

Jag har satt dem båda i billiga krukor från IKEA som jag gillar för att de är röda som det ska vara på julen men de är klarröda, nästan orangea vilket passar mig bättre än djupare nyanser.

I bakgrunden skymtar förra årets pysslande. Jag fick en gammal ljusstake som mamma ratat och pimpade till den genom att slänga bort lingonkransar i plast (blä) och knyta svarta fina band istället.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: