Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Hundvakt

Kategori: Allmänt


Jag är hundvakt idag, och en kreativ sådan! Jag skulle trycka in lite köttbullsbitar i en mjölkkartong så att bitchen fick något att göra. Jag glömde dock bort dem i micron och påmindes först när lägenheten rökfylldes. Wops. Jag började om och hunden blev glad över resultatet. Hon är försvånansvärd begåvad när det gäller att ha sönder saker. Därför bor alla skor och annat som annars är på golvet bakom stängda dörrar. Nu känns det som att jag baktalar hunden Tora. Hon är ändå väldigt duktig på att vara på besök utan husse eller matte.

Josefins och Peters lilla hund.

Jag brukar fundera över hur mycket vovvar egentligen fattar, tanken slår mig att de kanske fattar allt och att man är sjukt pinsam. Men sen inser man att de äter bajs och jagar sin egen svans.



Jag har också efter ett tips från min goda vän Jasmin varit o reashoppat på monki, och det kan jag också rekomendera! Hur mycket fina saker som helst till 50% av priset som redan är billigt. Very nice.

Men nu får det banne mig bli varmt. Var är min sommar? Fy fan.

Hunden försöker nu smyga ut genom balkongdörren som jag har öppnat pyttelite. Så fort hon hör att jag rör mig så flyttar hon på sig. Mycket observant.

Nu ska hunden promenera mig.

ajam

Kommentarer

  • Sticksyster säger:

    Jag vill också ha sommar och varmt! Hatar sånt här jävla skitväder rent utsagt.

    2010-06-15 | 18:35:19
    Bloggadress: http://sticksyster.blogg.se/
  • Tess säger:

    Hahahah!! Älskar din blogg, du är fan skitkul Maja =) Kram!

    2010-06-15 | 22:27:55
    Bloggadress: http://tesssilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här: