Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Så var det äntligen fredag

Kategori: Allmänt

Man skulle kunna tro att jag är 54 (som min mamma) och inte 24. Efter jobbet bestämde jag mig för att istället för att gå hem till motonscykeln så cyklade jag runt i stan istället. Jag tittade på fasader och funderade på var jag vill bo när jag blir stor (alltså färdigutbildad). Sedan cyklade jag bort till Kupan och fick med mig denna skål från Rörstrand och en helt onödig vas. Men färgen var så fin att jag var tvungen, och med tanke på priset så fick jag köpa vad jag ville. 

Jag ska bete mig lite yngre senare, eller ja som 34 kanske, jag ska dricka vin med pojkvännen. Men om vi dricker tillräckligt mycket blir det nog mer 14.

Livet är en fest, jag bjuder mig själv.

Peace!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Hej Maja!! Kul med en till blogg! Har länkat till din från min, hoppas det är ok =) Kramen!

    2010-06-11 | 16:12:27
    Bloggadress: http://tesssilver.blogg.se/
  • Ellinoorrrrrr säger:

    fantastiskt med en blogg!54 är ingen dålig ålder!

    2010-06-11 | 17:07:57
    Bloggadress: http://ellehedlund.blogg.se/
  • Lina säger:

    Va härligt det låter Maja! Kul att du har skaffat en blogg! Kram Lina D

    2010-06-14 | 20:41:54

Kommentera inlägget här: