Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Sommarens första bad avklarat

Kategori: Allmänt


Precis när jag skulle cykla hem från farfar så började det tokregna. Allt var blött! Men jag gillar oväder, så jag var ganska nöjd ändå som kan ses nedan.

 

























Igår skulle jag laga saker i en sån där hög som man samlat ihop under några år. Vissa saker trodde jag var kastade för länge sen, vissa saker kände jag inte igen och vissa saker var underbart att se igen. Så jag lagade och lagade med min nya symaskin och var sååååååå duktig. När högen tog slut kände jag mig inte slut utan tom. Så jag pysslade ihop en nåldyna och kände mig hemskt hemma-händig. Den blev lite sned men va fan. 




Idag orkar jag inte äns diska, that´s how I roll. 

Bye for now.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: