Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Sommarstädande

Kategori: Allmänt


Jag tänker alltid att jag ska vårstäda men det blir som inte av. Och när jag säger/skriver städa menar jag egentligen sortera. Och det där med vår handlar väl mest om in med det nya fräsha, bort med gamla tråkiga. Jag ska sortera bort alla högar som växar i alla hörn. Jag är en samlare och jag älskar alla mina saker men om jag inte använt sakerna på mycket länge tycker jag nästan synd om dem och då låter jag dem få nya ägare via tradera http://www.tradera.com/auktioner/majaback, och så får jag nya pengar att köpa saker för. Så kom och köp gott folk! Köp gamla saker så jag får köpa nya! Kom och köp!


Sammanfattning: Idag har jag sorterat och sorterat och innan jag sorterade inventerade jag på jobbet. Tur att jag har så flinka sommarjobbare.


Min dräng hade också en dräng, alla vore de effektiva.  

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: