Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Gammalt ska ner från galgarna!

Kategori: Allmänt


Förutom att bidra till Sveriges ekonomi har jag denna helg sorterat och sorterat. Jag började för några dagar sedan med att rota runt i lådor och nu var det dags för garderoben, det som jag har svårast för. Jag önskar att man kunde spara alla kläder men då ska man ju ha Paris Hiltons garderob och det har jag INTE. Även om jag har en väldigt fin garderob så är den ju bara på 3 kvm eller något sådant. Därför har jag nu två högar på golvet. En som ska till loppis och en som ska läggas upp på Tradera när jag får ork. Senast jag sålde saker på Tradera var det flera som aldrig hörde av sig av vinnarna vilket är grymt irriterande. Men när motivationen återfinner sig så har jag gott om objekt att kränga iväg. Det är ju ett bra sätt att få lite extra cash vilket ju aldrig är fel när man är student och vill fortsätta bidra till ekonomin.

Sorterings-Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: