Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Mickelsmäss i Örsundsbro

Kategori: Allmänt


Jag, Josefin och Goran tog en sväng till Örsundsbro och gick på marknad idag. Det var höstmysigt. Tyvärr är det bara en dag så om du blir sugen får du hålla dig i ett år, eller gå på marknad på Vaksala torg för de flesta knallarna kommer dit efteråt. Det är 11:e pch 12:e oktober och kallas då höstmarknad.





Vad vill du ha? Mest WT i hela världen? Varsågod. Hu.




Det var asmycket folk men jag motade bort dem med min nya korg. Råkade dock slå ett par barn.




Skinnplånbok med massa fack för 100 kr tyckte jag var mycket prisvärt, saft för 50 kr är inte så prisvärt.







Ja tack!


Nu borde jag verkligen diska och tvätta en 40-tvätt men jag tror att jag ska titta på danska unga mödrar och bidra tíll den nordiska språkgemenskapen istället. Tack Kanal 5 Play.


ajam








Kommentarer


Kommentera inlägget här: