Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Reflektioner kring H&M:s designersammarbeten

Kategori: Shopping


Den 23e november är det dags för Lanvin på H&M. Detta får mig att tänka tillbaka på två saker.

Nostaligiskt minne 1: Mitt älskade Karl Lagerfeld-linne som jag använt så mycket att det är slitet. Jag har fortfarannde kvar det, och jag googlade mig just till att det är från hösten 2004 (!). Det är inte många plagg som får vara med så länge och slitas nu för tiden. De flesta plagg går ett annat öde till mötes lååååångt innan.

Nostalgiskt minne 2: Reklamkampanjen för Victor & Rolfs kollektion 2006. Se den: http://www.youtube.com/watch?v=chXbYcADArU. Jag tror inte att jag köpte någonting, men denna lilla film överksuggar fan kläderna. I love you two!  

Blir det lite shopping idag måntro?

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: