Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Stackars stackars mig!!!!!!

Kategori: Allmänt


Oj oj oj vad jag tycker synd om mig själv idag. Jag är så jävla förkyld och jag har tusen saker som jag måste göra den här veckan. Men idag går det bara inte. Jag vill bara dra täcket över huvudet och ignorera allt, men det går inte heller. Så jag har bestämt att jag får vara sjuk idag emot att jag är frisk och effektiv igen imorgon och i hopp om att denna dag ska vara en investering för resten av veckans jävla aktiviteter.

Igår lät jag mig själv vara ledig i typ 20 minuter men då köpte jag i alla fall jättefina vantar och en mössa till på Indiska.



Jag tror jag ska ta på dessa innan jag lägger mig under filten i soffan igen.

Jag hatar att vara sjuk.

Snor-Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: