Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Accessoara har ingen ordning på torpet

Kategori: Shopping


http://accessora.se/ har gjort det igen! Jag tycker väldigt mycket om den här sidans utbud men de har ingen koll på vad de säljer och vad de har. Jag har beställt saker från dem två gånger. Den första gången hade jag beställt tre saker men när jag öpnnade mitt paket fanns bara en där för de andra hade sålt slut. Jag har en kompis som råkat ut för samma sak.

Jag beställde igen för någon vecka sedan och den här gången fick jag ett mail i lördags där de informerar om att den ena väskan jag köpt har sålt slut och de undrar om jag vill ha den blå varianten av samma väska istället. Detta tycker jag var väldigt schysst men det stör mig att de säljer saker som redan är sålda eller hur man nu ska uttrycka det. Det går säkert tilll så att de säljer sakerna i sin butik i Stockholm utan att ha koll på vad som sålts på nätet tills de ska packa paket.

Så nu blev det den här blå i alla fall:





Det kanske var meningen.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: