Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Emmaus i Gryttby

Kategori: Loppisshopping





Emmaus i Gryttby ligger (ja, i Gryttby onekligen) en bit utanför Björklinge. Men det är värt att åka dit. Jag och G var där igår. Deras lokaler består av flera hus.




I huvudbyggnaden har de lite finare saker och en övervåning med kläder. Ute på gården kan man gå mellan olika avdelningar där typ allt finns. Här är det lite billigare men också mycket stökigare och jag skulle ALDRIG köpa tillexempel en soffa där. Det luktar funky nämligen. Men bortsett från det kan man göra fynd för de har ett stort sortiment.



Öppettider:
Tis - sön 12-17

Läs mer på http://www.emmausgryttby.se/




Böckerna ute kostar 3 för 10 eller 5 kr styck, vilket är sjukt bra. Men inne har de någon duktig person som har prissatt antikvariestyle så oddsen att fynda är låga.



Gud.



Right.



"Du sa en halv kopp" Oj vad skoj!



Mitt slutresultat ovan. Jag är nog mest nöjd med burken och jobstryck-brickan. Slutnota ca 400 kr.









Det här är en bok som man vill skriva sitt namn i. Det finns onanitips i den.




ajam





Kommentarer

  • basmati säger:

    du skulle köpt onaniboken, grym present. och en sån röd telefon har jag haft i säkert två månader nu, sjukt dålig stil, jävla bajtare!!!!

    2010-10-01 | 16:54:19

Kommentera inlägget här: