Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

För att bota huvudvärken

Kategori: Shopping


Jag vaknade för någon timma sedan och det känns att det var mycket trevligt igår. Grattis på födelsedagen Emma!

För att må bättre så klickade jag in mig på www.accessora.se och bara liksom tappade saker i varukorgen.



I ett anfall av snällhet kan gav jag bort min bästa pincett till mamma så nu kände jag att det var dags att köpa en ny. Jag har hört att Vitrys pincett ska va grym så nu hoppas jag på det. Annars får jag försöka byta med mamma...





En Rules by Mary Miri blommig väska som har rosa blommor, alltså inte blå som bilden kan få en att tro.



En Ted Baker Betssie paper bag i rosa. Den här ska jag spara till nästa sommar, eller möjligen till en solresa i vinter om det skulle bli en sådan.

Nu ska jag sova lite till för det verkar alla andra göra.

ajam  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: