Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Men vad hände sen?

Kategori: Loppisshopping


Jag känner mig alldeles snurrig idag för först var det seminarium och sen var det en snabbsväng till myrorna och sen var det hem och sen var det mail från min kursledare på min nya kurs om en ny uppgift som ska in imorgon och sen var det bara att cykla och hämta den och sen skriva på den andra uppgiften som ska in på fredag och sen är det jobb imorgon följt av mer skrivande och sen är det fredag med seminarium och sen ännu mer skrivande och sen Venedig och sen hem mitt i natten till måndag och sen jobba till 17.30 och sen skriva klart nya uppgiften och sen.  

Jag köpte i alla fall en ny handväska för det förtjänar jag idag.




Och min kompanjon köpte inspirerande muggar:



Här:



Jag ska försöka använda all stress som en positiv energi istllet för klump i magen som gör att man bara vill dra täcket över huvudet och inte göra någonting. Men det mina vänner, är inte så lätt. Vi får väl se hur det går. Önska mig lycka till.

fred!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: