Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Rocks rock!

Kategori: Shopping


Som ett bevis på att mänskligheten kan vara god hade jag idag ett medelande på mitt mobilsvar från en kille på Rocks i Gränby centrum som ville medela att jag hade en Håkan Hellström-affisch att hämta. De är så schyssta där så om man vill ha en affisch som de har uppe, och inte har extra exemplar av, reserverar de den åt dig. Och idag fick jag alltså min!

Den är så snygg! Nu ska jag ta mig till IKEA (som ju är en av de bästa utflykterna man kan göra) och köpa en ram som passar till mina andra svarta ribba-ramar, så det blir väl en sådan för 50 x 70. Vi får se om jag hänger upp den i mitt sovrum eller om jag väntar på eventuella nya väggar = )




Jag va så glad att jag utan att jag märkte det smög in på H&M och började pilla på realisationen. Resultat:




Jag tiggde till mig galgarna också.


ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: