Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Sex and the City II

Kategori: Film


Tjejen som har knarkat sex and the city (jag) hade inte för än igår sätt den andra långfilmen. Jag tänkte nu ventilera mina tankar kring denna film. Den var inte tråkig MEN det var ett jävla flashande av grejer. Det handlade mer om rysch o pysch än relationer. Jag läste förut om nån som saknade sex och city. Jag håller med.




Aidan-skådisen såg otroligt kortisonbehandlad ut, det var inte så snyggt och jag vet att det här är lågt men SJP ÄR ful.


Jag vet också att det här är en mycket materialistisk blogg som hackar på att det var för mycket prylar. Men grejen är att de fina skorna ska vara en accesoar, inte huvudhandlingen. Jag saknade den igenkänningsfaktor som serien alltid haft för mig. Jag har varken massa pengar, är 40 plus eller framgångsrik, och det var vad filmen handlade om. Filmens slutkläm var att Usa kicks mellanösterns ass. Jääääääääääk.


Mest nöjd var jag över att de jag sa redan när det uttalades att denna film skulle göras att de skulle pumpa "Empire state of mind".


Så snälla snälla gör inte en trilogi av filmer! Låt oss glömma bort dessa två filmer och bevara serien i våra hjärtan.


Men jag skulle se en nummer tre också.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: