Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Jag hade tänkt att låta bli

Kategori: Shopping


men H&M är luriga, när de märker att man inte handlar i önskvärd takt då får man 10% på hela köpet eller något åt det hållet och då öppnar man katalogen en gång till. Sedan sitter man på det tråkigaste seminariet och då klickar man lite i webshoppen och inser att jo, lite kan jag ju beställa. Det hela började med att jag ville ha en sådan här med mig när jag strandhänger i sommar:



Sedan såg jag ett linne som såg ut att vara likadant som ett linne som jag köpte (med ett annat möster) förra sommaren och som verkligen blev använt och så var det kampanjklänningen och när man ändå håller på kan man ju lika gärna köpa lite
                  

också.



Nu skall jag åergå till soffhäng med Sopranos. Fick hem säsong 5 av How I Met Your Mother plus Coupling idag så när jag sett Sopranos klart (för tredje gången) så har jag mer att roa mig med. CDON hade bra priser på boxar just nu så jag tänkte why not. Det har de dock nästan jämt. Sopranos var det!

ajam
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: