Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Med en enkel tulipan

Kategori: Allmänt


Nu ska jag sluta fira min födelsedag och skärpa till mig. Jag har ingen lust alls att skriva på min inlämningsuppgift om England. Jag vill planera sommaren! Jag har blivit lite sugen på att åka på festival, det har jag inte gjort sedan Hultsfred 06 så det vore ju på tiden. Men mest av allt vill jag bara vara ledig och glida omkring. Rik behöver jag också bli. Men men man kan inte få allt man vill, i alla fall inte på en gång. Mina kalas har dock varit precis som jag velat. Tack alla deltagare!

Innan jag slutar fira så tänkte jag bara sumera kalasandet. Det har varit så otroligt mysigt och trevligt. Jag fick massor av bra presenter och blommor av min söta släkt och familj förra helgen och sedan blev det fest i lördags (vilket egentligen är förra helgen men jag har inte börjat denna vecka än.)



Så här utvecklades det sig på bordet under helgen:







Jag fick massor av fina presenter av mina kompisar, jag fick väldigt mycket saker på flaska också... Hur ska detta tolkas? En present måste jag lyfta fram lite extra och det är den necesär från Svenskt Tenn som matchar min väska.


Tack Gina!

Nu ska jag flytta in i den och sedan så SKA jag börja skriva. Hua.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: