Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Skärtorsdag stundar

Kategori: Allmänt


SMHI lovar 18 grader (!) imorgon eftermiddag och den eftremiddagen tänker jag spendera på stan med min mamma. H&M har klubbdag dvs 10% och jag har massor av presentkort att göra av med i lite alla möjliga butiker. Jag ska försöka att låta bli att göra av med pengar för i slutet av maj för jag typ 4000 av CSN och det kommer man inte långt med, därför behöver jag spara.

Innan det blir stan måsta jag gå och köpa godis till påskkärringarna, jag glömmer alltid det och jag tycker att det är så pinsamt. Jag älskade att  gå runt utklädd och få godis när jag var liten. Kan man göra det fast man är 25? Jag kan i och för sig köpa mitt eget godis nu, det är nästan lite synd. Just nu visas någon jätteviktig match på TV, jag känner mig dödsuttråkad efter 6 minuter och 28 sekunder. Troligen blir jag tvungen att byta rum.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: