Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Kalender inhandlad

Kategori: Allmänt


Precis som jag spådde blev det mathandling och lite strosande på Gränby centrum. Jag köpte en ny kökshandduk med jordgubbar på. Jag var också och kollade på kalendrar och blev sugen på moleskine så nu beställer jag en för det är som alltid billigare än på bokhandeln (169 kr istället för 249kr). 



Jag är otroligt nöjd. Hoppas jag är lika nöjd när den dimper ner i brevlådan.

Jag hade flyt i fredags också, jag var med mina föräldrar och shoppade lite och då hittade jag en ny svart kofta vilket var vad jag hade tönkt köpa. Det händer ju typ aldrig! Jag firade detta med att köpa andra onödiga saker som jag behövde. Nu ska jag kolla vidare på SATC medan ett grabbgäng spelar något sportspel på PS3n. Genus.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: