Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Kronjuvelerna

Kategori: Film

 

 

Igår kväll såg jag kronjuvelerna tillsammans med mina små bröder, liten kusin och en lång Martin. En ganska mysig film men jag trodde den skulle vara bättre. Dessutom satt jag störde mig på kostymen och rekvisitan den första timmen för det gick inte att klura ut när filmen skulle utspelas. Sedan accepterade jag att det var någon sorts nutid i en låtsasstad där alla klädde sig 40-talschict. Jag förstod heller inte varför den hette som den gjorde. Om npgon annan sett den och förståt får ni gärna förklara. För övrigt kan också tilläggas att B Gustavsson är en urkass skådis, men han är ju charmig så låt gå. Buffén innan var i alla fall topp, liksom sällskapet. Det finns nog inget som är så rätt att göra som att gå på bio när det regnar. Jo, det skulle vara tvätta då och det gjorde jag innan. Jag har möblerat om lite i köket också, jag ska visa hur det ser ut när jag är helt klar det vill säga har städat upp bland alla små högar som jag bygger överallt.

 

Men det orkar jag inte just nu för jag otroligt trött. Jag somnade vid 1-tiden igår och var upp och hoppade vid 5. Tjo! Imorgon är det uppstigning vid 7, lite mer humant.

 

God natt!

 

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: