Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Sex and the City and the Sunday

Kategori: Allmänt


Vilken typisk söndag jag har. Jag har lagat mat i lugn och ro, plockat upp lite grejer som legat och skräpat här och där. Mellan mina små fixarrundor o lägenheten så lägger jag mig i sängen och kollar på Sex and the City. Jag började förra veckan eftersom G spenderat en massa tid med sin besökande släkt och jag har trots jobb tagit mig till slutet av säsong två. För minst fjärde gången.





Igår firade jag min kusin som fyllde 22 år med vuxenkalas på dagen, kebab framåt kvällen, förfest men utgången bangade hon på. Det är inte lätt att bli gammal. Jag har i alla fall kommit på varför det är typ 25-årsgräns på O´Connors, det är för att en stor stark kostar 65 kr.

Nu ska jag fortsätta kolla, sen kanske handla lite mat. Jag måste köpa en ny kalender, men det känns mycket mer som måndags-göra så det skjuter jag upp till imorgon.

ajam

Kommentarer

  • Matilda säger:

    haha jag var tvungen att banga. jag trodde jag skulle dö i lördags. nästa gång lovar jag att följa med ut! (trots 12 timmars sömn mådde jag skit på söndagen också haha)

    2011-08-15 | 21:17:43

Kommentera inlägget här: