Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Tisdag, kort och gott

Kategori: Allmänt


Semesterveckan började bra med en ledig, lat hemmadag följt av middag hemma hos bästa Sasha men idag misslyckades jag helt med semester. Jag hamnade på jobbet istället, men det var så trevligt så. Nu är jag hemma efter jobb och en kort visit på Återbruket och nu tänkte jag ta en lästund på baksidan. Sommarvädret verkar göra korta comebacks. Det gillar jag.



Jag gillar också att IKEAkatalogen landat. Appropå IKEA så har jag anmält mig till deras loppis den 3 september klockan 9.00 på parkeringen. Kom och köp! Eller sälj!

Ennan sak som jag kommer att tänka på är det besök jag gjorde på IKEA i lördags. När vi stod och velade vid soffavdelningen så ropades det ut att kod 99 gällde på tygavdelningen. Spänningen blev olidligt, vad var kod 99 och hur skulle vi kunna ta reda på det? Vi kom fram till att man skulle kunna testa att göra olika dumheter och lyssna oss till vad som benämndes som kod 99. Min sambo ville springa till tygavdleningen för att utreda men jag valde avvakta. Sedan gick en personal förbi och vi kunde fråga, ett borttappat barn innebar en kod 99. Inte så värst kul. Speciellt inte för barnet. Nu, läsning.

Peace!

ajam

Kommentarer

  • william säger:

    tråkigt att det blev jobb idag, när du ska vara ledigt;D



    SV; oja, det är rikgti sommar:D



    Vad tycker du om mina Modell Bilder som jag tog på mina vänner:D?

    2011-08-23 | 16:42:10
    Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: