Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Det här är en ursäkt

Kategori: Shopping


Jag vet inte om jag borde be om ursäkt men eftersom jag är svensk så gör jag det ändå, visst känns det väldigt svenskt? Mne hur skulle du kunna svara på det, du vet ju inte vad jag ber om ursäkt för, eller har du gissat?

Jag vill be om ursäkt för att jag inte skrivit nästan något alls på sista tiden.

Nu tänker jag leverera ursäkter också, here wo go. Jag har skrivit på min uppsats hela dagarna (de flesta i alla fall) och har därför inte velat spendera mer tid än nödvändigt framför datorn. Det var nog bara det, bara en ursäkt alltså, men den är i alla fall 15 hp stor så jag tycker att det duger.

Detta har hänt sedan sist: jag har nästan skrivit klart uppsatsen, jag har sökt tre jobb, jag har varit på tre intervjuer, jag har fått ett jobb i min egna stad som jag börjar om drygt två veckor, jag har fått fina julklappar av mina nära och kära. Finast fick jag av min finaste:



Jag får se om det blir någon mellandagsrea för mig, julhandeln tog nästan kål på mig i fredags så jag chillar nog tills nästa fredag för då är jag i Dublin och då ska det shoppas. Jajamensan. Men mest ska det firas att min och lillebrors utbildningar är så gott som slutförda! Inte illa.

slö-maja/duktiga maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: