Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Julklappsfunderingar och nytt smink till mig

Kategori: Shopping


Det är väldigt mycket lättare att köpa saker till sig själv än till andra. Eller? Till min mamma var det väldigt lätt den här julen, jag har handlat på en anrik Stockholmsbutik med sjukt snygga saker. Lilla lillebror har vi köpt flygbiljetter till men pappa, andra lillebror och pojkvänen kräver mer fantasi. Man vill ju köpa något som de vill och kommer använda men som de samtidigt inte skulle köpa själva. En svår ekvation.

Det är skönt att man kan e-handla hem en hel del i alla fall så man slipper folk som knuffas, stress och långa köer. Till mig själv har jag köpt en ny eyeliner och nytt läppstift, fast på stan.



Det här är lätt den bästa eyeliner-pennan jag testat. Smal spets, men man kan måla brett. Den sitter bra och blir riktigt svart. Kostar typ en hundring, mycket värt. Den heter Maybelline Master Drama Liner.

Jag köpte ett nytt läppstift också, lite onödigt dyrt men det var så fint och det enda snygga oranga läppstiftet jag kunde hitta på Kicks. Jag har färg 102 i serien Lancome Color Fever.



Nu ska jag fundera på vad jag önskar mig i julklapp.

ajam


Kommentarer


Kommentera inlägget här: