Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Överlevnadsguide till mellandagsrean

Kategori: Allmänt


Jag har nu bestämt mig, imorgon ska jag se mig om på stan efter reafynd. Det gäller då att ha en plan och det har jag. Jag ska titta efter skor och gå en rejäl sväng på indiska för där har jag presentkort. Monki ska också få ett besök för de brukar ha så bra rea.

Vad som också är viktigt om man ska överleva mellandagsrean är att man har rätt skor, kläder och väska. Skorna ska vara bekväma och inte för varma, kläderna ska vara lätta att ta av och helst ska det gå bra att prova saker ovanpå det man har på sig. Väskan får inte vara för stor och inte för tung men ska samtidigt gärna rymma lite småpåsar så att man inte har så mycket att hålla reda på. Men jag ska inte överhandla imorgon, vi får se om det blir så. Det beror faktiskt mest på utbudet, intalar jag mig.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: