Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Det känns väldigt måndag, den sista i Sverige på ett tag.

Kategori: Allmänt


Det börjar dra ihop sig för England. Om en vecka så är jag på Arlanda för att resa till London och sedan vidare till Canterbury. Detta ingår i min lärarutbildning. En hel månad ska jag vara borta och det börjar kännas länge samt väldigt nära inpå. Det känns som att jag kommer att spendera hela den här veckan i tvättstugan eller möjligen på stan springandes små ärenden. Till exempel så måste jag klura ut hur man "stänger av" internet på min telefon så att jag inte blir ruinerad.

Nu ska jag korrläsa min vfu-uppgift en sista gång och sedan plugga lite grammatik innan jag ska till skolan för seminarium. När allt detta är avklarat är det tvättstugan som gäller, eller möjligen symaskinen för min lagningshög växer upp mot taket.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: