Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Igår var det alla hjärtans dag och idag var det kallt

Kategori: Allmänt


Närmare bestämt så här kallt:




Jag fyller 25, men är inte redo för vitt.



Igår blev det en sväng på stan för att hitta en liten present till G, det blev en skjorta och en tröja. Jag var mycket nöjd men som vanligt så vann G med hästlängder. 



!



Jag köpte nya bh och trosor på Lindex också. Déras kundklubb är fantastisk, 20% på alla bh:ar och 50% på trosorna. Gå med!

Vi åt middag på Peppar Peppar. Jag har hört många goda saker om det stället och jag instämmer. Mysigt och gott.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så sjukt trött.

ajam

Kommentarer

  • matilda säger:

    haha vilken fantastisk present! (är det alltid rea på deras underkläder om man är med, eller just nu?)

    2011-02-17 | 16:18:42
    Bloggadress: http://monkibaby.blogg.se/
  • Gina säger:

    Underbar present! Alla vet ju att Alla Hjärtans Dag är en tävling om vem som har bästa/mest romantiska påhittiga roligaste pojkvännen. I år vann du helt överlägset! Faktum är att du vann nog för hela decenniet. Grattis till dig och Goran :)

    2011-02-17 | 17:37:00
  • ajam säger:

    Tack och tack! Ja det var allt en fantstiskt present från en fantastisk pojkvän. Jag vinner ; )

    2011-02-17 | 20:12:39
    Bloggadress: http://majaskuriosa.blogg.se/
  • basmati säger:

    nu vill jag också vara ihop med goran. lugnt eller?

    2011-02-21 | 12:09:57
  • ajam säger:

    Helt lugnt.

    2011-02-21 | 12:29:03
    Bloggadress: http://majaskuriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: