Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Tv-serier istället för sol

Kategori: Allmänt


Solen skiner in genom alla fönster och försöker ge mig dåligt samvete för att jag lurat min pojkvän till att bröja kolla på Sopranos och därför är i tv-soffan istället för i skidspåret. Jag har aldrig hört talas om så många skidentusiaster som denna vinter. Är det coolt med längdskidor igen?

Pojkvännen har aldrig kollat på Sopranos vilket förundrat mig. Själv har jag sett serien två gånger och är alldeles förälskad. Jag vill länge gifta in mig i den italienskamerikanska maffian men insåg att det kunde bli svårt utan italienskt blod och med moral. Trist.  



På tal om tv-serier som beställde jag massa film till min bror som fyllde 23 år i trosdags och då fick man köpa en DVD box för 99 kr på http://cdon.se/ och då köpte jag första säsongen av Beverly Hills 90210 till mig själv. Men den kommer jag att få kolla på själv, om ingen annan vill göra mig sällskap.



ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: