Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Katalogen slog mot hallgolvet

Kategori: Shopping


Då var det tydligen dags för vårmode. Det känns ju sådär lagom aktuellt men hur som helst så fick jag H&Ms vårkatalog och började bläddra. Till min förtjusning så var det nästan inget som jag ville ha. Jag har beställt två par vanliga leggings, ett par leopardbyxor (jag vet hur det låter, I'll rock'em!) och ett par sandaler. Nada mas.



Maja? Leopard?

Jag tyckte hela kollektionen var lite väl 90-tal. Tajta byxor med benfickor? Är vi verkligen redo för det igen? Blä. Det var för mycket beige också, jag anser att våren ska vara färgglad. Prinsessan Madeleines färgskala är inte min grej. Inte att parkera på handikapplatser heller.



Skäms!

Men leopard var katalogen överfull av. Min kära pojkvän tycker att jag ser ut som en italiensk tant men se det struntar jag i för jag gillar leopard. Dock gillar jag inte när saker jag gillar plöstligt faller alla i smaken som det ju gör när det är en del av H&Ms vårkollektion.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: