Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Lata semesterdagar

Kategori: Allmänt


Idag har varit en väldigt lat dag, och det kommer den fortsätta vara. Det var är väl det som är semester men nu har jag bara en vecka kvar och då känns det som att jag borde göra semstersaker hela veckan men vädret ser inte så lovande ut och nya pengar kommer först på onsdag. Jag får lite prestationsångest. Imorgon ska jag och pappa börja med att slipa väggarna så att vi kan i det nya sovrummet, det är ganska effektivt i alla fall. Det ska bli väldigt skönt att få klart sovrummet så att vi kan flytta i dit och sedan köpa bokhyllor och göra iordning vårt bibliotek/arbetsrum. Det är 50 plus poäng det! Men nu ska jag fortsätta lata mig, jag maratonkollar på Cleo på SVT play, också det 50 plus poäng. Det gör inget.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: