Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Peace & Love 2011

Kategori: Resor


Här kommer lite bilder från den första delen av min semester. Den andra delen (Korfu) ska jag berätta mer om imorgon. Jag har inte lagt över bilderna än utan är fortfarande i stadie uppacknings/flytt-kaos. Det första jag gjorde när jag vaknade igår var att frosta av frysen och sedan blev det att shoppa TV och fylla på kyl och frys samt lite pyssel från IKEA. Vardagsrummet ser lite knarkarkvart ut med en ny stor fin tv med en uppblåsbar madrass framför men det känns mest mysigt.

Idag har jag fortsatt städa och tvätta kläder som luktar salt och solkräm, anyway här kommer lite festival:











Kolla in tälttätheten!





Tyvärr så är festival så här också. Men det glömmer man till nästa år.

ajam


Kommentarer


Kommentera inlägget här: