Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Buzzing: Decubal x 3

Kategori: Allmänt


Jag fick ett paket fyllt med små tuber för några dagar sedan, jag har delat ut fler nu men jag tänkte passa på att skriva vad jag tycker om produkterna. "Lips & Dry Spots Balm"-tuben innehåller en kräm som påminner om Elisabeth Arden Eight Hour Cream i konsistensen eller vaselin om man vill vara mindre glammig. Den är skön på läpparna men luktar kanske lite tråkigt. Handkrämen "Hand Cream" går fort in i händerna och har en bra konsistens men luktar lite apotek. Jag föredrar lite olivdoft eller så. "Face Vital Cream" har den bästa doften av de tre och man blir len och återfuktad vilket en torris som jag kan behöva.



Produkterna är ju oparfymerade vilket jag tror är bra, men ibland lite tråkigt. Över lag är jag nöjd med alla tre produkterna men det är nog handkrämen och ansiktskrämen som jag skulle kunna tänka mig att köpa.

Jag borde verkligen inte hålla på med sånt här nu men det är så mycket roligare än det jag borde göra. Istället tänker jag fortsätta göra låtsasviktiga saker och skicka tillbaka de H&M grejer som jag inte ville ha. En vit klänning såg ut som ett nattlinne (fult, inte för naket), den aprikosa jackan är ORANGE!!!!!!!!!!!!!!!! Så orange är den och det funkar inte. Två linnen åker också tillbaka för jag försöker spara pengar till semestern istället för att lägga dem på saker jag inte behöver och inte har plats med i min garderob.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: