Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Jag glömde en vän!

Kategori: Allmänt


Jag hjälpte Josefin att plocka ut förrådet ut den gamla lägenheten i torsdags och i en låda hittade jag en Mina Vänner-bok. Kommer ni ihåg dem? Den här hade nog Josefin fått av mig för jag var först. Håll till godo:



Vänligen obesvera vad jag ogillar, ganska komiskt med tanke på vad jag jobbar med just nu...
En annan ganska rolig sak är att min pappa som skjutsade till skola/dagis inte visste att det var fotodags men det gjorde jag. Bilden är tagen när jag gick på lekis och med tanke på det måste jag säga att jag stylade mig själv ganska bra. Jag hade aldrig haft den kombon tidigare men jag kommer ihåg att jag var mycket nöjd. Min mamma blev superbesviken för att jag inte haft klänning och båda oroade sig över hur jag fått till kragen. Men när resultatet kom blev de allt lite stolte. Yeay, I'm great. Nu ska jag fortsätta packa.

ajam

Kommentarer

  • Nina säger:

    Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

    2011-07-12 | 22:58:50
    Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här: